mandag den 7. juli 2014

Ny maskine på vej

Så fik jeg endelig bestilt en ny symaskine. Prisen måtte jeg gå på kompromis med, da min mand ikke mente at jeg skulle have en maskine til den pris jeg havde fundet. Men håber da så bestemt, at jeg bliver tilfreds med mit køb - men det kan da KUN bliver bedre end det jeg kommer fra.


Her er den nye, en Bernina Bernette Moscow 3
Jeg håber den kommer imorgen, da jeg jo har en masse stof liggende klar, som gerne skulle igennem maskinen inden længe. En del projekter til Boys Month July 2014 ikke at forglemme.
Næste ønske på listen må være en overlocker, og helst gerne denne BERNINA 700D:



4 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth - skønt at du har lyst til at være med til Boys Month og at du også har en blog, vi har jo "talt" sammen på IG :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christine.
      Ja jeg tænkte at det var en meget god grund til at komme igang, ellers ville det bare blive udskudt. Ja vi fik jo lige talt lidt på IG ;-)
      Kh
      Lisbeth

      Slet
  2. Den ser god ud, håber også, du bliver tilfreds med den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre, har den kørt som den skal, så håber da det fortsætter i den retning :-)

      Slet